20100317

Gamle blomster ?

Et lite spor av flowerpower-bevegelsen ?

Ha en blomstrende aften

11 kommentarer:

Tovepia sa...

Er det en kum? Det hadde vært noe med blomster i ute i gården:O)
Nyt kvelden og hilsen herfra;)

HansHB sa...

Flotte kontraster til det hvite (snø?)
Må jo være en kom som det sikkert er blomster i når den årstiden er der...
Ha en flott kveld du!

Svenn Inge sa...

Er det den nye utegrillen ? Ha en fin kveld!

Asbjørg sa...

Foretrekker de "levende" blomstene jeg da,men det der kan jo gjøre nytten inntil videre!

Ståle sa...

Herlig og friskt i snøhavet. Fakkel? Kum? Noe helt anna?
Fint var det iaffal. Likte ustnitt og vinkel. Pirret nysgjerrigheten :-)
God kveld på Fosen!

Anne-Berit sa...

Så litt "hippieaktig" ut ja.Har hatt litt av en jobb den som har malt alle de små blomstene,sommerfuglene og alt det andre som pryder krukka,kummen,eller hva det enn er....Tøft bilde:))

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Fosens største blomsterkasse, kjempestilig utsnitt Børge! :) Da lysner det mot vår når blomstene dukker opp. Ha en blomstrende og rik natt :)

Kathrine sa...

Flott dekorert sementring! Og smart komponert bilde!

:)

Kathrine sa...

Hei igjen. Jeg sliter med f.eks.Ærfuglen her nede i fjæra, og litt Hegra/Skarven. De er passe sky. Men så vet jeg at i Straumen på Inderøya, er det så flott!
Sist jeg var der, ble det noen hundre bilder da. He..
Om noen uker drar vi på vår vårtur til Tautra. Gjett om jeg gleder meg! Men det nye objektivet så håper jeg virkelig det blir endel bra der ute:)

Fin kveld:)

Som mine dager er sa...

Det e myttji som kjæm fræm når snø'n forsvinn! Blomster gjør seg både utenpå og oppi kumlokk har jeg hørt snakk om ;-)

Marit

Randi sa...

Hahaha...ett herlig bildet...hva dere ikke finner der ute motiv er ikke verdet å finne.

Ha en fin helg der ute i havgapet